ZOBACZ POZOSTAŁE USŁUGI:
ZOBACZ INNE USŁUGI Z KATEGORII WYCENY:
AKREDYTACJA ARP S. A.
PKN Orlen S.A.
Autodesk Sp. z o.o. (poprzez Omega Communication)
Węglokoks S.A.
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
JS Technologie Sp. z o.o.
Dailyfruits S.C.
Pro-Plus S.A.
Modus Sp. z o.o.
Alfavox Sp. z o.o.
APR System Sp. z o.o.
Difes Sp. z o.o.
PIAP ScienTech Sp. z o.o.
Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o.
TNK PROJEKT
Politechnika Warszawska
Uniwersytet Jagielloński
Akademia Górniczo-Hutnicza
Instytut biologii doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
Politechnika Świętokrzyska
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Politechnika Lubelska
Politechnika Częstochowska
Politechnika Krakowska INTECH PK Sp. z o.o.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Zielonogórski
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Politechnika Poznańska
+48 503 177 561
kontakt@pgwi.pl
ZAREZERWUJ SPOTKANIE LUB ZADZWOŃ
MŚP
Dużych przedsiębiorstw
Inwestorów
Start-upów i spółek spin-off
Analityków biznesowych
Analityków finansowych
Wszelkich stron negocjacyjnych.
Znaki słowne
Znaki graficzne
Znaki przestrzenne
Kolory
Hologramy
Znaki ruchome
Znaki pozycyjne
Gesty
Znaki dźwiękowe
Znaki zapachowe
Znaki dotykowe.
Jesteśmy akredytowanym doradcą Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w projekcie "Sieć Otwartych Innowacji" w zakresie wyceny wartości niematerialnych i prawnych. Akredytacja daje gwarancję jakości wszystkim naszym klientom.
Do każdego znaku towarowego podchodzimy indywidualnie i kompleksowo, dzięki czemu jesteśmy w stanie zidentyfikować cały jego potencjał oraz dobrać odpowiednią metodę wyceny, najlepiej odpowiadającą potrzebom klienta.
Wyceniamy wszystkie znaki towarowe - zarówno te z potencjałem międzynarodowym, krajowym jak i lokalnym. Należące do międzynarodowych korporacji, MŚP, mikroprzedsiębiorstw, NGO i wszystkich innych organizacji.
Określenie wartości aktywa
Negocjacje przy sprzedaży lub zakupie aktywa
Podjęcie decyzji inwestycyjnej odnośnie marki
Wniesienie znaku towarowego do firmy
Obliczenie opłaty licencyjnej
W celach podatkowych.
Wycena wartości znaku towarowego pozwala zobrazować faktyczny potencjał dochodowy danej organizacji. Każdy znak towarowy jest inny i wszystkie mają różne potencjały, cechy, atrybuty. Jest również wiele podejść i metod ich wyceny. Wyceny znaków towarowych są w szczególności istotne, gdy chcemy podjąć ważną decyzję biznesową. Poprawna wycena zaoszczędzi wielu zbędnych bolączek i umożliwi podjęcie poprawnej decyzji. Dzięki wycenie znaku towarowego możemy również uzyskać przewagę konkurencyjną w negocjacjach lub po prostu zabezpieczyć się na przyszłość w razie sporów na tle jego wartości.
W zależności od okoliczności, przy wycenach zazwyczaj korzystamy z następujących podejść i metod:
Podejście majątkowe:
Metoda wartości skorygowanych aktywów netto.
Metoda wartości likwidacyjnej.
Metoda wartości odtworzeniowej (kosztowa).
Podejście dochodowe:
Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF, ang. Discounted Cash Flows).
Metoda zdyskontowanych zysków.
Metoda zdyskontowanych dywidend.
Podejście porównawcze (mnożnikowe).
Podejście dochodowo-porównawcze (mieszane).
Metoda zwolnienia z opłat licencyjnych (RFR, ang. Relief from Royalties).
Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o. o.
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa
+48 503 177 561
kontakt@pgwi.pl
KRS: 0000558652
NIP: 5223029463
SOCIAL MEDIA
NEWSLETTER
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o.o.